Veel Gestelde Vragen..

Merken

Bij Letsknit staan wij voor kwaliteit, duurzaamheid en service. Naast de bekende merken zoals Drops, Sandnes Garn, Lammy Yarns en Knitpro leveren wij ook de beste artikelen uit het buitenland. Rosários 4 is garen uit Portugal wat speciaal is gekozen voor de kwaliteit en exclusieve samenstelling zoals Yak en Kameel!

Product zoeken

Bovenin de pagina hebben wij een zoekfunctie die het mogelijk maakt om naar een merk, product of product soort te zoeken. In het menu daaronder is alles netjes per categorie uitgesorteerd en kan er met de filters gezocht worden naar het juiste product. Wanneer u een product aanklikt krijgt u meer informatie hierover. Wanneer u vragen hebt over een product of u weet niet goed wat u moet kiezen stuur ons een berichtje en wij helpen u graag!

Product aanvragen

Wij zijn pas gestart met de winkel en proberen ons assortiment zo snel mogelijk uit te breiden met merken en producten waar wij achter staan. Heeft u een suggestie, stuur ons dan een berichtje en wij zullen ons best doen om dit toe te voegen in ons assortiment!

Contact

Voor vragen over producten, patronen of suggesties stuur ons een bericht!

Veilig betalen

De website, gegevens en de server van Letsknit zijn beveiligd met SSL. Betalingen van de bestelling worden in de beveiligde betaalomgeving van uw eigen bank gedaan.

Na betaling – Vervolg

U ontvangt na betaling een bevestiging per e-mail. Hierin staat een overzicht van de bestelde producten en het verzendadres. Zodra het pakket is aangeboden bij PostNL krijgt u opnieuw een e-mail met de Track&Trace van de levering.

Bestelling aanpassen of annuleren

Wanneer de status van de bestelling nog ‘In behandeling’ is kunt u de bestelling nog laten aanpassen of annuleren. Stuur ons een berichtje en vermeld hierin uw bestelnummer + vraag, aanpassing of annulering.

Berzorgdienst

Letsknit heeft een goede samenwerking met PostNL en heeft in heel Europa zijn partners om snel en zorgvuldig het pakket bij u af te leveren.

Verzendmethoden

De artikelen worden verzonden met de pakketdienst PostNL. Afhankelijk van het formaat van de verpakking zal het pakketje door de brievenbus worden gedaan of de bezorger belt aan om het u te overhandigen.

Bezorgdagen

Wij willen onze klanten de beste service bieden. Door de goede samenwerking met PostNL bieden wij leveringen op maandag t/m zaterdag.

Verzendkosten

  • Nederland – €4.99 verzendkosten. Gratis bij een besteding van €74.99
  • België – €5.99 verzendkosten. Gratis bij een besteding van €99.99
  • Duitsland – €5.99 verzendkosten. Gratis bij een besteding van €99.99
  • Frankrijk – €9.99 verzendkosten. Gratis bij een besteding van €149.99
  • Oostenrijk – €9.99 verzendkosten. Gratis bij een besteding van €149.99
  • Spanje – €9.99 verzendkosten. Gratis bij een besteding van €149.99
  • Portugal – €12.99 verzendkosten. Gratis bij een besteding van €149.99
  • Italië – €12.99 verzendkosten. Gratis bij een besteding van €149.99
  • Denemarken – €12.99 verzendkosten. Gratis bij een besteding van €149.99
  • Letland – €14.99 verzendkosten. Gratis bij een besteding van €199.99

Retour zenden

Wij willen er altijd voor zorgen dat u tevreden bent met uw aankoop. Bij klachten of vragen kunt u ons via chat of e-mail bereiken en zoeken we naar een passende wijze om u te helpen. Wanneer er besloten wordt producten terug te sturen naar de winkel dan dienen deze in originele verpakking, onbeschadigd, ongebruikt, en zonder geurtjes terug gestuurd te worden. Als de ontvangen producten beschadigd-, incorrect-, of verkeerd verzonden zijn dan dekken wij de kosten van retourzending en bieden we een volledige restitutie of ruil aan. Mocht u om welke reden dan ook niet tevreden zijn met het product dan bieden wij een retourperiode van 14 dagen aan van de dag van levering. Voor alle retourzendingen zonder bovengenoemde reden is de klant verantwoordelijk voor de retourzendkosten.

Indien u beschadigde items/pakketten hebt ontvangen ontvangen wij graag een mailtje met hierin de onderstaande informatie:

  • 1 foto van het geopende pakket
  • 1 foto van binnen het pakket met de goederen
  • 1 foto van het gehele beschadigde item
  • 1 gedetailleerde foto van de feitelijke schade

Super Service!

Erg goed geholpen met het uitkiezen van de beste wol voor een truitje voor mijn kleinkind. De Baby Marino bleek een uitstekende keus te zijn!

Diana

Online maar toch persoonlijk!

Leuk om even met Linda te chatten. Goed geholpen. Bestellen gaat toch best makkelijk. Je kan snel een nieuwe bestelling verwachten. Bedankt!

Kirsten

Nieuwe hobby

Na goed advies mijn eerste set breinaalden en wol gekocht. Het was werkelijk een cadeautje om de bestelling te ontvangen. Nogmaals bedankt voor je leuke markers!

Manon