Service naar de klant
Makkelijk bereikbaar via chat en e-mail.
Wij proberen u zo spoedig mogelijk te helpen.
Gratis verzending
Gratis verzending vanaf €99.99*
Alles direct uit voorraad geleverd voor snelle levering!
Geld terug
Wanneer het product niet naar wens is neem dan direct contact met ons op en wij zorgen voor de juiste oplossing!
Veel Gestelde Vragen..
Winkeladres
Letsknit
Spoorstraat 19
4431 NK ‘s-Gravenpolder
The Netherlands
Geopend op zaterdag van 10:00 tot 16:00 en dagelijks op afspraak!
Verzendkosten
Bij Letsknit zorgen we ervoor dat uw bestelling snel, verzekerd en met Track&Trace bij u aankomt. Dankzij onze afspraken met pakketdiensten kunnen we dit voordelig aanbieden. Wij betalen een deel van de verzendkosten, maar om onze scherpe prijzen te handhaven vragen we een kleine bijdrage van onze klanten. Gratis verzending is beschikbaar bij bestellingen boven een bepaald bedrag. Door slim te bestellen, zoals meerdere items tegelijk bent u vaak alsnog voordeliger uit dan in lokale winkels!
- Europe 1 – België, Duitsland en Nederland
€5.99 verzendkosten. Gratis bij een besteding van €99.99
- Europe 2 – Frankrijk, Italië, Letland, Oostenrijk, Portugal en Spanje
€7.99 verzendkosten. Gratis bij een besteding van €119.99 - Europe 3 – Denemarken, Estland, Finland, Ierland, Polen en Zweden
€12.99 verzendkosten. - Europe 4 – Hongarije, Litouwen, Roemenië, Slovenië, Slowakije en Tsjechië
€14.99 verzendkosten.
Merken
Bij Letsknit staan wij voor kwaliteit, duurzaamheid en service. Naast de bekende merken zoals Drops, Sandnes Garn, Regia, Prolana en Knitpro leveren wij ook de beste artikelen uit het buitenland. Rosários 4 is garen uit Portugal wat speciaal is gekozen voor de kwaliteit en exclusieve samenstelling zoals Yak en Kameel!
Product zoeken
Bovenin de pagina hebben wij een zoekfunctie die het mogelijk maakt om naar een merk, product of product soort te zoeken. In het menu daaronder is alles netjes gesorteerd per categorie en kan er met de filters gezocht worden naar het juiste product. Wanneer u een product aanklikt krijgt u meer informatie hierover. Wanneer u vragen hebt over een product of u weet niet goed wat u moet kiezen stuur ons een berichtje en wij helpen u graag!
Product aanvragen
Wij breiden ons assortiment uit met merken en producten waar wij achter staan. Heeft u een suggestie, stuur ons dan een berichtje. Ook zijn er mogelijkheden om iets voor u te bestellen dat momenteel nog niet wordt aangeboden op de website.
Veilig betalen
De website, gegevens en de server van Letsknit zijn beveiligd met SSL encryptie. Betalingen van de bestelling worden in de beveiligde betaalomgeving van uw eigen bank gedaan.
Na betaling – Vervolg
U ontvangt na betaling een bevestiging per e-mail. Hierin staat een overzicht van de bestelde producten en het verzendadres. Zodra het pakket is aangeboden bij PostNL krijgt u opnieuw een e-mail met de Track&Trace van de levering.
Bestelling aanpassen of annuleren
Wanneer de status van de bestelling nog ‘In behandeling’ is kunt u de bestelling nog laten aanpassen of annuleren. Stuur ons een berichtje en vermeld hierin uw bestelnummer + vraag, aanpassing of annulering. Zodra u een mailtje heeft gehad met hierin de Track&Trace dan is dit niet meer mogelijk. Het pakketje is dan al aangeboden bij de pakketdienst.
Verzendmethoden
De artikelen worden verzonden met de pakketdienst PostNL of DPD. Deze heeft goede samenwerking met de beste bezorgservices door heel Europa. Deze bieden allemaal leveringen aan op maandag tot en met zaterdag. Afhankelijk van het formaat van de verpakking zal het pakketje door de brievenbus worden gedaan of de bezorger belt aan om het u te overhandigen. Ook is het mogelijk om bij het aanmaken van de bestelling te kiezen voor een pick-up point. Handig wanneer u de bestelling graag wilt ontvangen maar niet zeker weet of u thuis bent. Op deze manier kunt u het pakketje ophalen in de buurt zodra het u uit komt!
Retour zenden
Wij willen er altijd voor zorgen dat u tevreden bent met uw aankoop. Bij klachten of vragen kunt u ons via chat of e-mail bereiken en zoeken we naar een passende wijze om u te helpen. Wanneer er besloten wordt producten terug te sturen naar de winkel dan dienen deze in originele verpakking, onbeschadigd, ongebruikt, en zonder geurtjes terug gestuurd te worden. Als de door u ontvangen producten beschadigd-, incorrect-, of verkeerd verzonden zijn dan dekken wij de kosten van retourzending en bieden we een volledige restitutie of ruil aan. Mocht u om welke reden dan ook niet tevreden zijn met het product dan bieden wij een retourperiode van 14 dagen aan van de dag van levering. Voor alle retourzendingen zonder bovengenoemde reden is de klant verantwoordelijk voor de retourzendkosten.
Indien u beschadigde items/pakketten hebt ontvangen ontvangen wij graag een mailtje met hierin de onderstaande informatie:
- 1 foto van het geopende/beschadigde pakket
- 1 foto van het gehele beschadigde item
- 1 gedetailleerde foto van de feitelijke schade
Super Service!
Erg goed geholpen met het uitkiezen van de beste wol voor een truitje voor mijn kleinkind. De Baby Marino bleek een uitstekende keus te zijn!
Diana
Online maar toch persoonlijk!
Leuk om even met Linda te chatten. Goed geholpen. Bestellen gaat toch best makkelijk. Je kan snel een nieuwe bestelling verwachten. Bedankt!
Kirsten
Nieuwe hobby
Na goed advies mijn eerste set breinaalden en wol gekocht. Het was werkelijk een cadeautje om de bestelling te ontvangen. Nogmaals bedankt voor je leuke markers!
Manon